Koji je princip rada?
Princip rada se zasniva na nekoliko ključnih koraka:
- Prvi korak podrazumeva upoznavanje sa detetom i sa njegovim roditeljima. Iz tog uvodnog razgovora dobijamo osnovne informacije o detetu kao što su:
– Uzrast deteta i njegovo zdravstveno stanje
– Kakav dete ima odnos prema vodi
– Postoji li strah od iste i kakva su mu dosadašnaj iskustva sa vodom
– Kojoj plivačkoj grupi pripada (neplivač, poluplivač ili plivač) - Sledeći korak je postavljanje ciljeva. Da li je cilj da se dete oslobodi straha ili je zainteresovano da nauči neku od plivačkih tehnika.
- Treći korak je zakazivanje probnog časa. Dete, odnosno roditelji biraju lokaciju bazena i vreme u koje će se čas održati.
- Četvrti korak je održavanje probnog časa. Na ovom času procenjujemo nivo znanja i sposobnosti kod deteta. Nakon časa sumiramo utiske i pravim detaljan plan koji ćemo dalje slediti u procesu obuke, naravno sve uz konsultacije sa roditeljima.
- Peti korak se zasniva na posvećenom i istrajnom radu. Zajedno sa detetom prolazimo kroz prethodno kreirani trenažni plan. Pravimo pregled napretka i ukoliko je to potrebno vršimo korekciju plana.
Trenažni proces traje sve do kraja ostvarivanje prethodno zadatih ciljeva.