Koji je princip rada?
Princip rada se zasniva na nekoliko ključnih koraka:
1. Prvi korak podrazumeva upoznavanje sa detetom i sa njegovim roditeljima. Iz tog uvodnog razgovora dobijamo osnovne informacije o detetu kao što su:
- Uzrast deteta i njegovo zdravstveno stanje
- Kakav dete ima odnos prema vodi
- Postoji li strah od iste i kakva su mu dosadašnaj iskustva sa vodom
- Kojoj plivačkoj grupi pripada (neplivač, poluplivač ili plivač)
2. Sledeći korak je postavljanje ciljeva. Da li je cilj da se dete oslobodi straha ili je zainteresovano da nauči neku od plivačkih tehnika.
3. Treći korak je zakazivanje probnog časa. Roditelji biraju lokaciju bazena i vreme u koje će se čas održati.
4. Četvrti korak je održavanje probnog časa. Na ovom času procenjujemo nivo znanja i sposobnosti kod deteta. Nakon časa sumiramo utiske i pravim detaljan plan koji ćemo dalje slediti u procesu obuke, naravno sve uz konsultacije sa roditeljima.
5. Peti korak se zasniva na posvećenom i istrajnom radu. Zajedno sa detetom prolazimo kroz prethodno kreirani trenažni plan. Pravimo pregled napretka i ukoliko je to potrebno vršimo korekciju plana. Trenažni proces traje sve do kraja ostvarivanje prethodno zadatih ciljeva.